Sjukt!

Sjukt var det här! Theo är värst därann med hög feber och svullen hals, han är dock på bättringsvägen. Resten är förkylningsdrabbade av varierande styrka. Vi är trötta, men vi kämpar på.
Egentligen skulle jag gjort min första dag på jobbet imorgon, men det blir VAB. Har dom klarat sig utan mig i tre månader så överlever dom väl en dag till.
 
Jag är telefonlös efter att ha skickat det gamla aset i väggen en gång för mycket. Jag sörjer den inte en sekund. Det var en ful, gammal skittelefon som jag min snåla jävel valde när jag tecknade abonemang. Billigaste skräpet som inte medförde någon extra månadskostnad. Det jag kan ångra är att jag inte bara beställde en ny telefon och väntade tills jag fått den, som vanligt folk. Men är det någon som överlever ett par dagar utan mobiltelefon så är det väl jag.
 
Jag måste återberätta en historia som Kian berättade för mig och Carolina häromdagen:
"Det var en gång en tiger som skulle hälsa på ett lejon, tigern sa att han skulle gå till skogen men då sa lejonet: Nu äter jag upp dig. Men då sa tigern: nej ät inte upp mig. Men då kom stora, stora, stora, STORA tigern men då sa lejonet: Nu äter jag upp dig. Men då kom STÖRSTA tigern och sa att han skulle gå till skogen. Och då gick det så."
Det luktar lite plagiat, det känns som jag hört något liknande förut men det kvittar. I love it!
 
gonatt!
 
/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0