Det är svårt med blogga

Antingen så händer det inte ett skit eller så har man röven så full att man inte ens hinner få ihop ett par rader.
Det känns som om jag spelar fotbollsmatch varannan dag, jag har vart till Stockholm i mässärenden tre ggr sedan vi hördes sist. Vi har sprungit på banken för att frigöra lite likvida medel till en ny bil och barnen har vart sjuka...
 
Dessutom har jag käkat pitchersburgare med He-Man och Kick-ass. I samband med det har jag nåtts av nyheten att Johan ska sluta med airsoft bl.a. för att frigöra tid och dineros. Som om inte det var chockerande nog så visade det sig att han smidde planer, planer på Kostymkvällar. Att idén kom från en av dom sista personer jag väntat det ifrån och att jag faktiskt gillade upplägget kan bara betyda två saker: Värden är lite upp-och-ned för tillfället...eller så håller vi på att växa upp. Hur coolt vore inte det?
 
Frågan är om jag ens äger en kostym...
 
Nu laddar jag inför sista fysiska veckan på Färg & Form, mentalt är jag längre och längre därifrån. Carolina säger att jag måste baka något, jag var helt säker på att det var tvärt om...hur ska det sluta?
 
Och nu är Premier League-säsongen tillbaka med den vånda och ångest det innebär. Newcastle har som enda klubb i Engelska högstaligan misslyckats med att köpa in en seniorspelare, vilket i förlängningen betyder att man till att börja med ställer upp med samma påsar med nötter som sladdade in på en 16:e plats förra säsongen...minus förra säsongens bästa spelare som av oklar och underlig anledning inte funnits med i truppen. Tur att man är härdad, jag bär dom svartvita ränderna med stolthet, förluster och trolig nedflyttningskamp till trots. Och jag klär mina barn i samma färger så länge dom inte aktivt gör valet att byta till ett framgångsrikt lag
 
natti/ Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0