Överrskningsfest/kalas....

Jag tyckte Jon var elak när han bestämde grejjer med folk i helgen utan att ens höra med mig om jag tyckte det var oki. Det jag fick veta var att vi skulle vara barnvakt åt Ella och Jolie på Fredag kväll och att hela familjen från Kumla skulle komma över på Lördagen och vara kvar till Söndag. Det tyckte jag skulle bli kul, MEN han konstaterade bara att det var så det var utan att ens höra med mig om jag tyckte det var oki. Då blev jag lite sur :P
Men det är förlåtet nu! Jon hade planerat in en överraskningsfest/kalas till mig vilket jag inte hade an aning om! :)
På lördag kväll var Jon in till stan och hämtade Johan som kom lite senare än den övriga familjen hem till oss. När dem kliver in genom dörren ser dem ut såhär:

...med tuttar gjorde dem entré Johan(na) & Jon(na) och så fick jag en present och....


..den här mumsiga/fina tårtan som vi kalasade på :D

...sedan blev det dricka....

...sällskapsspel...
...men det var svårt att koncentrera sig när man hade ett par stora boobs att klämma på :D

.....vilken slampa, genomskinlig tröja o allt...

......mot slutet av kvällen blev det lite moves från vissa håll....
...sen var man visst helt slut ;)
 
 
Det var en rolig överraskning!! Tack för den Älskling!! :)
 
 

Barnen tyckte också det var roligt som fick leka hela helgen....
 
Söta tjejerna Ella & Jolie...
Spiderman och det övriga kumpanerna....
Kian (Spiderman) visar Ella (katten) hur man spelar Nintendo....
Legobygge...
Leksaker var det överallt vill jag lova :)
 
 
 
En superbra helg har det varit! Tack alla inblandade! ♥
 
Nu ska jag sova!...
 
/Carolina
 
 
PS. Jag har förresten skaffat mig en ny (system)kamera, så nu kanske det blir kul att ta kort igen :)


 

Kommentarer
Postat av: Sara k

Kul :) firade ni ett årsdagen eller ?;)

2013-11-04 @ 12:31:56
Postat av: Carolina

Ja det gjorde vi, det var inget jag hade planerat men det var en rolig överaskning att dem ville fira 1års dagen ;P
Har inte ni firat dina när dem fyllde året?? ;D

2013-11-04 @ 23:03:01
Postat av: Anonym

Ha ha trevligt ;)
Nää inget firande för mig :( ha ha . Får ta tio årsjubileum sen i stället ;) ha ha .

2013-11-05 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0