Snörvel

Här är det förkylt, igår kändes det som att jag var på väg o bli frisk men idag var det ett jäkla bakslag. Värre än det varit någon av de andra dagarna, inget vidare alltså! :/
 
Theo har skaffat sig en ny rutin på morgonen innan han ska ta på sig skorna och gå till dagis. Då säger han "Vänta, måste sminka mig först" o så går han in på sitt rum och tar sin leksaksvisp och målar sig på ögonen.
Mammas lilla gulleplutt! Hehe :D
 
 
Imorgon är det kanelbullens dag, glöm inte det! ;)
Bleka bullar?....
japp jag tänkte att vi ska prova på bake-off här hemma.
Bullar direkt från ugnen är ju faktiskt godast. Så in i frysen med dessa.


Snart ska Kian ha Piratkalas för sina kompisar...

tänkte att de här kanske skulle passa på fikabordet då.
Det är dags att börja fylla frysen nu då det blir kalas tre dagar i följd :)

Det finns lite att pyssla o grejja med inför kalaset och det gillar ju jag. Såhär blev (några av) inbjudningarna
 



























Nu ska jag ta sista klunkarna av mitt Te och sen sova, är sååå trött!  
Favvo-te just nu, Persika & Mango (Jag vet, intresseklubben antecknar)
 
Men nu är jag nöjd, har fått ihop ett helt inlägg på MIN blogg ;) 
Får se om fortsättning följer snart igen då (det återstår att se..?)


Trevlig Helg på er! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0