Var det en bra dag fast jag missade det?

Dagens träning på fat camp - Garpvägen edition bestod av en timmes cykel och TV-spel. Jag är tvungen att lira på gamla boxen eftersom jag för tillfället bara äger en 360. Idag blev det NHL05...vilka minnen det väcker. Hur många matcher lirade vi inte på den gamla goda tiden, jag, Nordin, Mackan och Limpan - bärs och TV-spel, där snackar vi förfest. Förutom gamla minnen så väcktes även hockeysuget till liv igen. HUR kommer det sig att jag inte lirar? Jag säger som Jarmo - Riktiga män spelar hockey...och kn*llar! http://www.youtube.com/watch?v=3HstlOVuu3I
 
Igår lyckades 10:an ännu en gång pricka in den NFL-match som innehöll krampaktigast anfallsspel. Det är fanimej standard att det saknas en huvudkomponent varje söndag klockan 19. Eagles utan Vick igår, Lions utan Calvin Johnson för någon vecka sedan. Roligare var det tydligen i natt när mitt Colts tvålade till Broncos som var 6-0 inför. 39-33, jo, man tackar! En sådan seger hade gjort en toppendag...det var bara det att jag inte kom mig för att kolla resultatet för än i eftermiddag. Jag missade med andra ord bra många timmars sugande på karamellen. Är det fortfarande en toppendag när man missat anledningen till varför det är det?
...och hur coolt är inte Calvin Johnsons nick? Fatta hur bra man måste vara för att bära upp "Megatron"!
 
Hur länge till måste man köra bil själv? Bilar kan fickparkera själv, hålla hastigheten själv, stanna själv när den kommer för nära framförvarande bil...kan den börja köra helt själv någon gång?!? Det är astråkigt att köra till och från jobbet.
 
Våran lilla, stora kille fyllde fem år idag. FEM ÅR! Det var kalas fredag, lördag och söndag samt firande i morse. Det ska skrivas och berättas mer om det när jag bearbetat det hela ett par varv. Jag blir nämligen trött bara jag tänker på allt kalasande!
 
Nu...gonatt!
 
/Jon
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0