Onsdag 090408

I natt fick vi inte speciellt mycket sömn nån av oss, Kian är så jäkla förkyld så han kunde inte sova utan han var vaken och snora o hosta. Han bara skrek när vi la han i sängen o kunde bara sova i famnen. Stackars lilla snutten! ♥
Så jag och Jon fick turas om att vara vakna i natt då.
Jon fick inget jobb idag så han var hemma.

På förmiddagen runt 11 tiden åkte jag till Konsum och pratade med chefen där. Det gick bara bra, hon var väldigt trevlig och positiv. Hon skulle höra av sig så skulle jag dit och "provjobba" o se hur allt funkar någon dag :)
Det känns verkligen superbra, helt perfekt att ha så nära till jobbet (ca 600m) nu när Kian fortfarande är så liten.

Jag var iväg till läkaren med Kian kl.16 eftersom han hostade så mycket inatt och i morse...nojjig förstagångsmamma! ;)
Hon såg inget, han var bara lite röd i halsen. Om det inte skulle gå över och han slutar att äta o inte är lika glad längre så skulle vi komma tillbaka.

Kian somnade i bilen på vägen hem från läkaren, det var bra det eftersom han inte hade kunnat sova något på dagen. Ca 10min efter att vi kom hem så kom det en tjej från Trygg Hansa och pratade försäkringar med oss. Så nu har vi fixat en helförsäkring till Kian iaf. Till oss själva behöver vi ingen försäkring, vi får hålla oss friska o krya helt enkelt..hehe  :P

Nu ska jag kika på Efterlyst, tycker det e lite läskigt o se på det själv! Men finns inte så mycket annat på tv just nu.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0