Måndag 090323

I förmiddags var vi iväg till BVC med Kian, han väger hela 9,175kg och är 66cm lång..snacka om stor bebis man har, hehe. Han är bara 5månader och Jon vägde så mycket när han var 11månader :P
Mitt lilla hjärta fick sprutor idag också, ett i varje lår..usch..men han var riktigt duktig! Skrek när dem stack i sprutorna (tog i båda benen samtidigt) men sen var allt bra nästan på en gång igen, Barnmorskan fick till o med ett leénde direkt efter..hihi, mitt lilla charmtroll!! :)

Efter det åkte vi in till stan o gick in på Stardust för o visa min tatuering för han som ska tatuera mig, men han hade åkt hem till San Francisco efter en tattoomässa istället för till Sverige för han hade blivit sjuk :P Så fick en ny tatuerare och en ny tid istället, den 6April blev det.

Sedan åkte vi till MEGA o köpte kläder till Kian, dem har väldigt billiga o fina barnkläder där.

På hemvägen stannade vi till på Pizza Hut o käkade Lunchbuffé...bra början på den här nyttiga veckan, hehe.

Jag gick iaf ut o gick en liten sväng med Kian när vi kom. Men måste börja ta ordentliga promenader nu känner jag, det börjar bli allvar..jag får inte bli fetare :/

Nu är vi hemma hos mina föräldrar o hämtar hoppgungan till Kian, ska ta o se vad det är med min lilla älskling han är ledsen..tror han e lite trött o hungrig...

Herå´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0