Torsdag 090507

Igår var jag riktigt trött, Kian sov inte mycket på dagen heller.
När Jon kom hem åkte jag och Kian till min Farmor som fyllde år, vi var inte där så länge eftersom Kian blev trött och grinig. Riktigt gott med fika var det dock..hihi, jösses så mycket kakor o grejjer det fanns på bordet ;)

Vad har hänt idag då...hmm?...inte speciellt mycket. Jag och Kian har bara varit hemma. Jag har städat o donat.
När jag skulle laga mat förresten så började det ryka massa rök från ugnen när jag hade slagit på den, det var gammal ost som låg kvar i spisen från när jag gjorde Potatisgratäng sist. Så jag fick stänga av spisen o göra rent den innan jag slog på den o kunde göra maten. Fi f-n vad det lukta och osade i hela nedervåningen, fick världens huvudvärk! Jag tog på Kian mössa, tröja och filt o så öppnade jag alla fönster och dörrar o vädrade. Det tog aslång tid innan lukten försvann :P
Det var väl det mest händelserika från idag..hehe, så är det!

Nu ska jag raka bort Jons lurv i nacken! ;)

-bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0