3år, uj vad tiden går fort!

♥ Idag har jag och älskling varit förlovade i 3år! ♥ 

I måndags var Nicklas och Jonna över hit på dagen, det var trevligt med lite sällskap. Tyvärr så var Kian inte riktigt sig själv, han var grinig och trött. Men det var inte så konstigt eftersom det visade sig att han hade feber stackarn :/

Men igår mådde Kian bra igen. Han var på dagis mellan 11-14. Det hände inte så mycket annars. Jag lagade biff med bambuskott och ris till middag, vilket var mycket uppskattat av Jon som inte alls gillar kinamat ;)

Inatt vaknade Kian som vanligt men han storbölade åt allt, det gick inte att göra någonting. Inte förrens Jon kom på att vi kunde köra han i vagnen tills han somnade (som på den gamla goda tiden..hehe) och det fungerade. Kian sov gott i vagnen fram till 06:20 imorse. Tyvärr sov inte jag så bra då jag hela tiden kollade så att Kian inte skulle ramla ur vagnen o sparka av sig täcket.

I eftermiddag ska jag jobba en liten stund och Kian ska till dagis.

Just nu busar Kian och Jesper för fullt, dem springer runt som bara den och jag sitter här och är nervös för att Kian ska slå sig när dem härjjar så..heh...

...ja sagt och gjort, Kian slog huvudet i bordet. Men det gick bra efter att han gråtit ut hos mamma en liten stund. Herregud, det är inte bra för mammahjärtat att oroa sig såhär :P

Bjuder på lite bilder på min lilla goding:


Nicklas, Kian och Jesper i lekparken


Kian tittar när Jonna sover så sött


En utslagen hjälte ♥


Just det! Hehe, Kian var lite hungrig igår och packade upp vällingen ur skötväskan och började smaska på pulvret...


...det var tydligen gott! :P


Kolla in snygga tröjan! Kian gillar den jättemycket eftersom det är bilar på den :)
Vi fick hem massa kläder från H&M i måndags som vi beställt till Kian från Farmor och Farfar...tusen tack!!


Det händer lite då o då att Kian tar på sig mammas skor och går runt i hemma. Hehe, här ramlade han precis när jag skulle ta kort :P



Nu ska jag passa på att diska när jag inte har kian efter bena hela tiden....

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till 3 års förlovning=D



Haha, åt han vällingspulvret? =P sötisen.

2010-08-25 @ 21:53:08
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0