Är väl för trötta...

för att uppdatera bloggen alltså. För trötta för det mesta för den delen. Lagom till att Carolina skulle börja jobba på allvar passade Kian på att bli sjuk. Extra surt eftersom jag har svinmycket att göra på jobbet. Men, men bara att bita i det sura äpplet. Eftersom Kian inte kunde vara på dagis så fick jag klara av övertiden på morgonen så att jag hann byta skift med Carolina som började klockan 16. Hoppade ur sängen klockan 3 och klev in på jobbet pigg och glad strax innan 4. Men som tur är har jag riggat en stereo på jobbet, förvånansvärt bra tryck i den. All hjälp i bråda tider uppskattas. Det låter som det är synd om mig men jag trivs rätt bra med mycket att göra, se det som en utmaning.

Allsvenskan har dragit igång, äntligen!!! Trots den rekordtidiga starten känns det som det var evigheter sen sist. Jag hade tänkt se ÖSK-premiären mot Åtvid men jag blev sen på jobbet, desutom spelade jag match på Behrn dagen innan, trots långkallingar och dubbla tröjor så frös jag. Hur skulle det då inte vara att sitta på läktarn.
Dessutom köpte jag ett säsongskort för pengarna jag fick när jag krängde lite guld i helgen. Härlig 2-0 seger för svartvitt, kommer inte ihåg när dom inledde med en seger i allsvenskan sist.

Känns som jag sitter och svamlar bara, troligtvis stämmer det rätt bra. Vi får ta nya tag när vi tagit igen oss lite.

Nu lär jag sova, starttid ca 03:00 imorgon...sug på den!
Gonatt! /Jon

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hoppas du menar GodNatt också. Det är viktigt att du får din sömn. Annars riskerar ditt IQ att försvagas. Hoppas Kian piggnar på sig. Jag har haft magsjuka i veckan. Kram

2010-03-18 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0