Fredag

Usch mår inge vidare idag, är förkyld och helt slut! :/

Jag ska lägga mig o vila lite nu så jag orkar jobba mina tre timmar ikväll, just nu känns det bra att det inte är längre än så jag ska jobba faktiskt..hehe.


Igår kände jag att jag ville komma hemmifrån en liten sväng eftersom vi var hemma hela onsdagen :) 
Så jag tog med mig Kian och åkte till Lager 157, jag hade aldrig varit där förut och var nyfiken på stället. Men det skulle jag aldrig ha gjort! Kian blev grinig så fort vi kom in i affären och han skulle minsann gå själv!
Han började springa och gömma sig bakom kläderna så jag fick springa o leta efter honom hela tiden (det var kul till en början!) Han gallskrek och totalvägrade sitta i vagnen, så jag fick ju springa och jaga honom mest hela tiden och sedan när jag vände bort blicken typ 1sek så har han haft ner ALLA mössor som hängde på en ställning  så det var bara för mig att hänga upp alla mössor igen. Och samtidigt som jag håller på med det så satte sig Kian på en klädställning och ramlar bakåt och slog i huvudet...då hade jag fått nog!! Betalade det jag hade och åkte hem!!
Heeelt slut var jag efter det kan jag säga!!


Nae, natti natti nu ska jag sussa en liten stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0