Yes! Jag fick inte jobbet.

Jag hade ju sökt till tjänsten som lageransvarig på Citygross, men efter två intervjuer stod det klart att jag blev varuhuschefens andraval. Gott så, ingen skam i att vara första förlorare. Men frågan är om jag verkligen förlorade, det kändes nämligen som en lättnad när jag fick beskedet. Sanningen är den att jag faktiskt inte hade en aning om hur jag skulle agera om jag fått erbjudandet om tjänsten. Det hade blivit beslutsångest kan jag lova, inte riktigt i klass med hur det kan bli när Carolina shoppar och ska välja mellan två tröjor men nästan. Nu blir jag kvar i tryggheten på Färg & Form.

På tal om trygghet så är vi på semester i Borlänge hos mina föräldrar och det känns väldigt skönt. Lite avlastning med barnpassning är väl det mest avslappnande man kan få. Allting har flutit på bra hittils förutom att radiosändningen försvinner halvvägs på resan upp men det styrde jag och Carolina upp med ett avsnitt av "Så mycket sämre". "Så mycket sämre" är programmet där två glada amatörer tolkar låtar så att dom blir sämre än orginalet. I carolinas fall rör det sig om ren låtslakt. Hon är bra på mycket min älskling, men sjunga är INTE en av dom sakerna. Jag må vara partisk men jag tror att jag är aningen mindre sämre, men om det tvistar de lärde.

Vi försöker att inte göra allt för mycket på semestern och det har ju funkat bra hittills. Imorgon ska vi iaf träffa Mackan och Sara och kolla upp hur dom haft det i Turkiet, vi ska även hinna med en lunch hos min mormor. Det låter som ett späckat schema så det är bäst jag tar igen mig lite nu.

Gonatt!

/Jon

Kommentarer
Postat av: Lilian

Allting har en mening, tänk på det :)

2011-06-21 @ 23:38:20
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Jon

Låt oss hoppas det :)

2011-06-24 @ 00:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0