Yukigassen!

Ibland känner sig Carolina tvungen att påpeka att jag har lite konstiga idéer för mig. Jag måste hålla med, det händer att jag får infall som vid lite eftertanke kan avfärdas som dumheter. Jag vet inte hur många gånger jag har vart övertygad om att jag ska skriva en bok, ska söka till Idol, ska lära mig spela ukulele. Jag har kommit på svinbra träningsmetoder för att bli bättre på fotboll, jag har uppfunnit mitt tipssystem som jag hoppas ska inbringa fina pengar framöver. Men det här är annorlunda!

Tyvärr är det lite sent påtänkt den här gången. Men nästa år, NÄSTA ÅR. Jag pratar förståss om SM i Yukigassen som går av stapeln i Luleå i helgen. Nog för att jag är optimist men jag kommer inte kunna samla ihop ett slagkraftigt lag tills dess. Men om jag tänker frammåt så har jag ju ett helt år på mig att slipa taktik, träna, ha laguttagningar. Det stora problemet är att man enligt reglerna måste ha minst tre tjejer i laget, vart ska jag hitta dom? Jag räknade inte med Carolina men jag hoppades iaf lite, det blev blankt nej. Om någon känner någon som vill delta i Team Fredis (namnet är inte fastställt) satsning mot Yukigassen SM 2012 så är det bara att höra av sig.

För er som inte vet vad Yukigassen är så kommer förklaringen här. Yukigassen är tävling i snöbollskrig! 

The purpose of Yukigassen, is to become one with the snow and develop the body while maintaining good sportsmanship.
-Det säger ju allt!

Snöbollskrig med regler och vinnaren får representera Sverige i Yukigassen-VM i Japan, awsome!!!

Ciao!

/Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0