Sist in

Jag har ju vart lite fientlig mot nymodigheter men i och med att jag fick en iPhone av Carolina har jag mjuknat lite. Därför beslöt jag mig idag för att gå med i facebook. Vad jag ska göra där? Vet ej, men alla andra är ju där. Och någon måste ju vara sist.

I helgen har vi haft min mamma och pappa här. Kul för barnen att få busa lite och skönt för oss med lite avlastning.

Har lite skrivkramp idag så jag skickar in ett klipp på Carolina som lördagsnöje istället. Klippet har flera år på nacken och är godkänt av Carolina.

http://www.youtube.com/watch?v=EnQbE3Y2lw8&context=C341fcc9ADOEgsToPDskKizskZDuV_xHXt3zzJNleH

kolla in glaset efter 24 sekunder!!!!

Ciao!

/Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0