Vad går dom på?

För 4:e kvällen i rad var minst ett av barnen vaket vid 21:00 - fullständigt oacceptabelt...men vad gör man? Kian kom ju trots allt i säng vid 19 efter en desperat chansning. Theo var som en duracellkanin medans Kian var dödstrött så jag köpte mig en ca en halvtimmes tid genom att lägga Theo i sängen med en vällingflaska utan minsta förhoppning om att han skulle somna. Under tiden gjorde jag iordning Kian för kvällen och läste en saga, tre sidor in i "Mästerkatten i stövlar" sov han som en stock. Precis samtidigt yttrade Theo högljutt sitt missnöje med att ligga vaken i sängen, men min chansning gick hem. Efter det gick Theo fullkomligt bananas - han var i soffan, på golvet, i köket och i hallen. Han kröp, klättrade, sprang, hoppade och dansade. Han babblade, han skrattade, han skrek och jag bara gapade av förundran, vad går ungen på? Då hoppade han på mig och bet mig i näsan, efter ytterligare ett par överlyckliga försök att bita mig i ansiktet så gick det upp för mig: Det måste ju vara den där kanibaldrogen man läst om i aftonbladet...killen som tuggade i sig halva ansiktet på en hemlös. Läskigt värre!
 
Jag köpte en kamera i Borlänge eftersom min gamla passerat bäst-före-datum, dessutom är den tillfälligt försvunnen. Jag han aldrig riktigt lära mig inställningar och sånt...dessutom har jag gått och tappat känslan för när ett foto är på plats. Bilderna blev dåliga och få men här är ett axplock.
 
Theo med faster Anna
 
Oh Carolina!
 
Uppochnedvända veckan...
 
...mer kul med en vägbom
 
Barnen hade också en hel del skoj.
 
Gänget
 
Fråga inte
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilian I USA

Jej! Bilder på er härliga blogg!!!

2012-07-08 @ 04:07:01
URL: http://Konstigalilian.blogg.se
Postat av: Emilie L

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahah!
Kul och få se lite bilder, jag tog ju tyvärr inga :(
Sista bilden är ju klockren! ;)

2012-07-09 @ 21:42:41
URL: http://emilielind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0