Tack och hej!

Det lär ni ju förstå att jag inte tänkt spruta ur mig blogginlägg mitt under brinnande fotbolls-EM. Jag har sett varenda minut förutom Portugal-Danmark, då jag valde toppmöte i division 6 sydvästra örebro istället. Nu när Sverige tackat för sig och när matcherna börjar spelas samtidigt känner jag att jag har lite tid över.

Först vill jag försvara Sveriges insats trots att vi är chanslösa redan inför sista matchen. Vi har en spelare som skulle platsa i Englands startelva, Ukraina hade 50.000 fanatiska fans i ryggen...det är ingen skam att förlora även om sättet man gör det på mot Ukraina lämnar en hel del att önska. Det är äckligt att läsa aftonbladets fjantar när dom sågar spelsätt och förberedelser. Hade man skrivit det innan mästerskapet startat, fine...men nu var det: "Hamrén spelar högt, det kan bli succé eller fiasko" - klart att man får rätt då CP-Niva!

I världen utanför fotbollen händer det inte så mycket. Pappaledigheten fortgår och även om jag inte fått det väder jag beställt så har vi det trevligt. Jag vet att många förutspått att min modellkariär var den som först skulle ta fart i den här familjen men istället för att vara bitter så gläds jag med Theo som fick kränga på sig lite molnkläder för en Färg&Form-plåtning. Det blev även en del lättklädda bilder i endast kalsonger och mössa...så lågt skulle jag aldrig sjunka (ah..klart jag skulle, inget lågvattenmärke är för lågt för mig)

Imorgon blir det div 8 match och förhoppningsvis kan jag få ett liknande läge som förra matchen. Öppet mål från två meter sätter jag åtminstone 4 gånger av 10 ;)

Båda barnen sover långt innan avsparken mellan Polen - Tjeckien, life is good!

Ciao!

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0