Film - inte alltid bäst på bio

 
I lördags lånade mormor och morfar barnen så att jag och Carolina skulle få en välförtjänt kväll tillsammans. Vi utnyttjade tillfället för ett biobesök och valde Ted då vi hört mycket gott om den. Filmen var brilljant i sina stunder SPOILER! tex när två män beundrar vad som ska föreställa Lance Armstrongs nedfrusna och bronzerade pungkula. Sammtidigt som det fanns banala skämt för att dom riktiga nötterna i publiken skulle få sitt. Tyvärr satt det största nötet i dubbel bemärkelse snett bakom mig. Han skrattade så högt och så fult åt dom mest uppenbara poängerna och till råga på allt var han tvungen att avsluta varje gapflabb med att säga (skrika) "jag visste det" till det näst största nötet med det näst högsta och fulaste skrattet - hans flickvän?/date?/tama gorilla?
Inte nog med det. Precis innan filmen skulle starta kom det in en hen som såg ut att lukta möglig ost och satte sig framför mig. Denna människa/ tama apa luktade...möglig ost.
 
Stoppar in några bilder från Kians kalas...dom får tala för sig själv eftersom jag redan glömt det mesta av vad som hände. Det är åldern....
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0