Skitdag

Jag hade tänkt lägga in bilderna från kalaset dagen efter...men det blir aldrig som jag tänkt, någonsin.
 
Tiden blir knapp när man är ensam med barn också, det känns inte som jag hinner med någonting. Men man ska inte klaga...dom har hållt sig snälla och glada. Det enda problemet är att dom turas om att vara vakna sent och gå upp tidigt. Lite sömn och lite egen tid....
 
Idag har det vart en pissdag. Efter åratal av funderande är jag äntligen tillfreds med mina valda tatueringsmotiv, planen var att boka tid idag...men så blev det inte. Det finns inga dineros att spendera på mig, som vanligt.
Och igår bytte föreningen till att ta emot TV sändningar via fibernätet vilket utökat antalet kanaler med 10 st. Kul tyckte jag, tills jag idag då insåg att den enda kanalen jag egentligen kollar på försvunnit. Ingen mer Comedy Central! Vad ska jag trösta mig med? YLE?...jävla Mumin-TV!
 
...och nu skulle det dykt upp lite bilder...om jag hade hittat överföringssladden till kameran...one of a kind förstås. Skitdag!
 
 
 
Gonatt!
 
 
/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0