Inte fredag idag :(

Idag är det INTE fredag, det är torsdag...och det är jobbigt. Vi hade månadsmöte på jobbet idag och det har vi haft på en fredag så länge jag kan minnas, nu frångick vi den rutinen och vände uppoch ned på min värld. Hur ska jag klara av att jobba en dag "extra" när jag redan gått in i weekend mode?
Jag får trösta mig med att det är avslutning med fotbllslaget på lördag, det blir nog skoj.
 
Theo är liten men har ändå fattat vad saker och ting handlar om. Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag som vanligt i hallen av lillgrabben som skulle ge mig en attack-kram. Men i sista stund hejdade han sig. Istället pekade han på mig och ropade upphetsat: Hejja! Hejja!
Jag fattade ingenting och frågade honom vad som var "hejja, hejja" varpå han gick fram till mig och pekade på in halsduk. Just det! Jag hade inte en tanke på att jag hade Newcastlehalsduken på mig. 1½ år och associerar klubbmärket med hejja, hejja...det är klass! Undrar vad som krävs för att storebror ska hitta rätta entusiasmen?
 
Till sist vill jag slå ett litet, litet slag för Gangnam style dansen. Jag körde ju själv några av dessa moves lite före deras tid, för en sisådär 10 år sedan. Hur mycket brudar man fick på den back in the days? Inte en enda! Men vem hade anat att den skulle bli så populär nu? Kul för den...
 
Gonatt!
 
/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0