You are not alone!

Idag var vi på Parken Zoo igen, mitt tredje besök för säsongen och troligtvis det mest lyckade. Snälla barn, någorlunda aktiva djur och dessutom fick vi extra gott sällskap när träffade vi på våra trevliga grannar där. Roligt!
 
En annan sak som jag tycker är roligt är när folk tar sig tid att läsa den här bloggen. Det är ju faktiskt inte bara för min egen och mammas skull jag skriver. Det som är lite synd är att ni läsare får känna er så ensamma. Det kanske tom är så att ni istället för att dela med er av sidan till folk som ni tror skulle uppskatta den känner er tvugna att smygläsa den i en mörk vrå. Jag förstår er, inte ens när jag fick hjälp med att sprida nyheten om Turkiet-inlägget av typ 3 personer på facebook tickade räknaren över tio personer...och vem vill komma ut som en av sex läsare?
Men sanningen var en annan, 40 unika besökare den dagen...inte mycket kan tyckas men det är ju ungefär lika många personer som jag känner.
Tydligen ligger det ett fel i räknaren som enkelt kan avhjälpas med att lägga in kod på rätt ställe i bloggdesignen, med andra ord är det inte något ni kan räkna med ska ändra sig inom överskådlig tid.
 
För er som undrar hur det går med återuprättandet av beachkroppen efter Turkietgenomklappningen...det går skruttigt!
Det är ju fruktansvärt konstigt att det blir mindre tid över till träning när det är semester. Och det är om möjligt ännu konstigare att jag fortfarade känner för att ens titta på produkter med hög sockerhalt efter allt jag stoppat i mig utomlands. En löptur sedan hemkomst är ju inget jag stolt berättar om men så är tyvärr läget.
 
På tal om konstigheter så såg jag precis Sverige bränna sin andra straff i EM-premiärmatchen mot Danmark, DET är konsigt! Damvarianten på FC Z?
 
Herrå!
 
/Jon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0