Kraftigt försenad helgrapportering

Det är som det är, jag har köpt Diablo III och dygnet har bara 24 timmar.

Direkt efter Theos gympa i lördags tog vi oss till Hyttans brandstation där det var öppet hus. Succé! Vi provsatt brandbilar, fick ballonger och Kian fick spruta med brandslangen.

 
 
På eftermiddagen drog vi till Kumlingarna och jag märker hur vi börjar närmas oss den magiska gränsen. Gränsen för när barnen blivit stora nog att leka själv medans man lugnt lutar sig tillbaka i soffan. Vi fann det för gott att sova över vilket ledde till att jag fick delta i en fantastiskt givande frukostdiskussion: Vem tillverkade egentligen chokladdryckpulvret med Dumle-smak? Och vilka äger varumärket Nesquick? Och vem tillverkar egentligen O´boy? Johan och Linda...jag måste äta frukost hos er oftare, har ni alltid lika kul?
 
Helgen avslutades med epilogen i div.8 norra. Finbesök från Lillkyrka och jag var taggad till tusen på att stänka in ett par bollar. Trots att lårkakan från matchen mot Glanshammar gjorde sig påmind fortfarande så kände jag mig förvånansvärt pigg. Tyvärr fick jag tacka för mig redan efter 35 minuters spel, jag halkade till på den våta planen med en sträckning i baksidan av låret som följd. Detta innebär att jag även missar sista matchen med A-laget nu till helgen. Bara att konstatera att inte heller fotbollssäsongen slutade med något happy ending...
 
Nu är det dags att hugga in på klädhögarnas motsvarighet till Mount Everest, tur att det stundar lite Champions League!
 
/Jon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0