Arg/ledsen/trött/irreterad/uppgiven.....

Åhhh världens jobbigaste dag idag. Har varit så fruktansvärt TRÖTT hela dagen, blev förvånad att jag tog mig hem från jobbet utan att somna framför ratten!
Det var ju kanonfint väder ute och när jag kommer hem får jag veta att barnen INTE har fått vara ute o lekt nånting idag!...då känner jag mig som en usel mamma som är o jobbar istället för o vara hemma o leka med barnen, sådan ångest! ;(
Men istället för o leka med barnen när jag kom hem fick jag ställa mig o laga mat i svinstian om jag ville ha det. De andra åt tydligen pannkaka två gånger idag, ingen ordentlig mat om ni frågar mig.
Jag slängde iaf ihop lite mat och sedan tog jag med mig Kian till Ånnabodasjön så han fick frisk luft och bada lite.
Sedan var det duscha o sova för han.
Jag som hade bestämt mig för att åtminstone springa ett varv runt sjön idag hade ingen ork kvar, jag ska SOVA nu istället!



God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0