Femte sjukan

Sitter o dricker varm choklad mot mitt halsont, men snuvan är nog värst..fy sjutton för o va förkyld!
Efter att läst på tavlan på Theos dagis om att det går Femte sjukan där så är jag ganska säker på att det är det jag åkte på. Hade först feber en vecka och när den gått över så fick jag utslag över hela kroppen (mådde fortf dåligt fast jag inte hade feber) Utslagen försvann efter 2-3 dagar och då började jag få extremt ont i båda armarna/ut i fingrarna så jag kunde nästan inte använda händer/armar, det gick över efter ett dygn och när det gått över blev det samma sak i båda benen...fy f-n vad ont det gjorde!
Nu en vecka senare är jag förkyld, snacka om dåligt immunförsvar tänkte jag. Men det stod på tavlan på dagis att det var vanligt med förkylning en vecka efter femte sjukan, och allt det andra stämde också väl in. Så nu har jag haft det..det har man tydligen bara en gång i livet.
Men den här förkylningen får mer än gärna försvinna nu!!

Nu är det Hollywoodfruarna på tv så hinner inte skriva mer nu ;P


Kommentarer
Postat av: sara

Du måste bli frisk Carro <3 =)
Hollywoodfruar nu =P Gaaalna Gunilla! Haha.

2012-10-23 @ 21:04:49
URL: http://kilstadius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0