It ain't over 'till the fat lady sings!

Som det gått att läsa tidigare var det kalas här i helgen, lite mindre folk än beräknat men eliten var här. Stort tack allesammans! Extra plus till Mackan, killen som bjuder på sig själv i alla väder. Han är som en vandrande cirkus...det händer alltid nåt kul, för det mesta oplanerat från hans sida. Jag skulle kunna berätta massa kul från lördagskvällen men närminnet är inte vad det har vart.

Idag skulle jag vattna landen. Åh vad SPÄNNANDE! tänker ni förstås nu.
Men det utvecklade sig till ett riktigt mythbusters experiment.
Myt: I en tecknad film när man skryvar på vattnet i en vattenslang så lever den sitt eget liv som en uppretad orm...
myth confirmed! Jag skulle bara skvätta i lite vatten i vattenkannan med slangen som hängde runt hänganordningen, lat som man är orkade jag inte hålla i slangen utan hängde ner den i kannan. Skryvade på vattnet...Vattenslangen tvättade taket i carporten, halva bilen och hela mig innan jag blöt och förvånad började kämpa mot det hemska sjöodjuret. Spänning i vardagen? check!

Heiniken reklamen är världens bästa, se den!

Såg lite snabbt att uppladningen inför eurovision börjat, jag antar att Malta går ut som sista bidrag - It ain't over 'till the fat lady sings som det sägs. Wooooho...vem kan stoppa henne när hon bara rullar fram!

Ballar av stål - Kjell är så sorgligt dålig, En jobbig djävul är näst intill genial!

/ Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0