Onsdag 090415

Jag är förbaskat trött, klockan är inte mycket men det är läggdax för mig när jag skrivit klart. Bäst och passa på att sova ifall man inte får sova så mycket inatt.

Jon fick för sig att han också ville blogga, så han får vara med på ett hörn här ;)
Han verkar kunna det där med o blogga, han gör nog min blogg lite roligare tror jag..hehe, det e ju bara bra.

Usch vad den här dagen började segt, var riktigt trött o eländig imorse. Klockan 08 kom Jon och tog hand om Kian så jag skulle få sova lite eftersom jag var uppe 3 gånger inatt och hade suttit uppe sen klockan 06:30. Men precis när jag lagt mig i sängen för o sova så ringer dem från Jons jobb o säger att han ska komma o jobba på en gng, så det var bara för mig att gå upp igen då :P

Efter några timmar började det bli människa av mig oxå.
Jag städade bort påsksakerna (påskriset o en godisskål) och så dammsög jag och plocka lite, sen var jag i full gång med städandet. Hehe jag har så svårt att sluta städa när jag väl kommit igång.

Sedan gick vi till Konsum och köpte bakgrejer. Det var riktigt varmt o skönt ute, borde ha tagit en långpromenad. Men jag hade redan bestämt mig för att baka till min 25-årsdag idag, så jag var inomhus o bakade Gifflar med Mandelmassa i...*mums* :)
Efter det var jag helt slut. Det tog ett bra tag eftersom jag har Kian att ta hand om oxå. Det var lite mycket ett tag när jag lagade mat och bakade och så skulle jag byta blöja på Kian och samtidigt ringde telefonen..hehe.

När Jon kom hem vid 19:00 så käkade vi Pannkaka med glass. Efter det kollade jag på "Du är vad du äter" och tränade på min träningsmaskin. Hehe typiskt mig att proppa i mig massa onyttigheter och sen få ångest o försöka träna bort det på typ 5min  :D
Men jag bli riktigt peppad att börja vara nyttig när jag ser på "Du är vad du äter", jag kanske skulle söka dit..!? Fast jag vill inte vara med i tv o framstå som ett tjockt jäkla pucko..så nae förresten!
 
Nu är det sova för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0