Söndag 090412

Jäklar snubben vann 500.000:- på "sanningens ögonblick", kul för han :)

Igår var vi iväg och köpte utemöbler till altanen, invigde dem med att käka Mac Donalds när vi kom hem. Sedan var vi ute o grejjade i trädgården, det var ju så otroligt härligt väder! 
Fick med Jon ut på en promenix på kvällen också..hihi mutade han med Pizza, så vi gick till pizzerian och tillbaka :D

                   
Ute på promenix...               Pappsen fick Pizza för att han följde med..hehe.


Idag när Jon och jag vaknade kände vi oss inte alls pigga, vi har nog också åkt på den där förkylningen Kian har :/
Vi var iaf ute o fixade i trädgården en stund på förmiddagen..vi kommer få så fint!! :)
Sedan åkte vi till Bauhaus och köpte planteringsjord och en trimmer. Därefter åkte vi direkt hem till mina föräldrar där vi fick påskmat och tårta, det va gött!
Tycker att det alltid är nåt när man bestämmer sig för o vara nyttig, först jul o sen massa födelsedagar o sen påsk...hehe inte konstigt att det är så svårt att gå ner i vikt :P

Jag mår inte alls bra, snorig o så...ska gå o lägga mig nu.

Take care...bye!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0