...Tisdag 090407

Idag jobbar Jon eftermiddag/kväll 14:45-23:00, så här ligger jag helt ensam o övergiven ;P
Kian somnade 19:45 hoppas han kan sova ordentligt nu, han är riktigt täppt i näsan stackarn.

I förmiddags var Jon ute i trädgården o grejjade. Han klippte buskar o träd och rev upp plantor o planterade om o så, har nog aldrig sett han vara så effektiv någonsin :D
Det är bra att han tycker det är kul för jag gillar inte alla insekter o kryp som är överallt. Men jag är mer än gärna med o bestämmer hur allt ska vara..hehe ;)
Medans han grejjade så gick jag en liten sväng med Kian i vagnen tills han somnade. Sedan åkte jag till Apoteket o köpte näsdroppar till Kian och så gick jag in på Ica Maxi o köpte trädgårdsslang o lite annat till trädgården bla. Mossa GTI, den där nya sprayen som dem gör reklam för på tv. Man sätter den bara i trädgårdsslangen o sprayar på gräsmattan så dör mossan o det blir grönt fint gräs :)

När Jon hade åkt till jobbet kollade jag på båda avsnitten av Färgan2, tycker  "baren Håkan" e så rolig..han e lite speciell, hihi.

Sedan gick jag till Konsum och köpte glass, provade nya Magnum temptation caramel. Den var rätt god.
Men det var inte det som var grejjen utan...det var chefen som stog i kassan o hon sa att hon har tänkt ringa mig men att det varit så mycket att göra så hon hade inte hunnit med de. Jag skulle iaf gå dit imorn så skulle vi gå igenom min ansökan o prata lite...
det skulle ju vara helt perfekt om jag fick börja jobba extra där!! Nära o bra  :)

Har inte gjort så mycket annat. Känner mig frusen, har ont i kroppen o e trött idag..kanske är tattueringen, det tar ju på krafterna att bli tattuerad i flera timmar.

Nu ska jag lägga mig o sova....ha de fint!

              
"Baren Håkan"                 Magnum temptation caramel.

Kommentarer
Postat av: sara

Har också smakat den glassen nu, men jag gillade den andra med brownie i bättre=P

Lycka till på konsum i dag(?) hoppas du får jobb=)

2009-04-08 @ 10:07:21
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Har också smakat den glassen nu, men jag gillade den andra med brownie i bättre=P

Lycka till på konsum i dag(?) hoppas du får jobb=)

2009-04-08 @ 10:07:26
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0