Tisdag 090414

Kian ligger och gapar i sängen...jag får han inte att somna, men han somnar säkert om han får ligga o gny ett tag.

Idag var jag och Kian till Hidingsta medans Jon var på jobbet (kl.10-19).
Jag testade Wee fit som syrran har skaffat, det var inte så kul som jag trodde men det var ju lite träning iaf. Speciellt när man skulle springa ifrån en gubbe..*phhu* det var drygt! :)
Vi var ute och gick i ca 1 ½ tim. Jag gick saktare o saktare, det är hemskt hur dålig kondition jag fått...orkar knappt gå längre, o då är det illa! hehe. Måste försöka göra nåt åt det, ska börja träna på min "Leg Magic" lite varje dag nu och inte vara så förbaskat onyttig hela tiden :P

Pappa kom hem så han hann o träffa Kian en stund innan vi skulle åka o hämta Jon på jobbet. Hihi Kian somnade i Morfars famn när han gick runt med han på armen, så sött!
Men han somnar ju nästan vart som hellst om han är trött, han somnade ju till och med ståendes i hoppgungan en dag..tokunge! hehe :D

När vi kom hem var det fotboll på tv, så det kollade ju Jon på iaf. Själv är jag ju måttligt intresserad av Champions league, men höll iaf lite sällskap. Nee det e mycket roligare när Sverige spelar...eller ÖSK, hehe.

Nu ska jag gå o lägga mig....natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0