Tisdag 090421

Weeeeiii..ÖSK vann med 2-0 mot Helsingborg igår!!! Det var en riktigt spännande och rolig match!!! :)
Lilla Kian hade varit ledsen när han var hos Mormor och Morfar :/ Usch hur ska jag klara av att lämna bort han på Lördag??...jag vill ju vara hos han när han är ledsen!!! :(
Just nu känns det verkligen inte som att jag vill lämna bort han, det föll några tårar förut när jag satt och tänkte på det. Jon sa att han kan vara nykter så att Kian kan vara hemma om jag vill de istället, men då blir det nog bara jobbigt iaf eftersom att det är svårt att spela Guitar hero och sjunga Lips för Jon om han ska ha hand om Kian och så kommer lilla snuttas vilja amma på natten och vi kommer inte få sova något. Dessutom är mina föräldrar inställda på att få ha han då. Ne jag får stå ut, ringer väl varannan minut och hör hur det går så känns det förhoppningsvis bättre..om han inte är ledsen dårå.

Idag var det en sån där dag då man är seg och trött och inte orkade göra så mycket. Jag plockade o donade lite mitt på dagen och sedan var vi på kalas hos Caroline (brorsans tjej) som fyllde 25 år igår. Vi kom hem för bara en liten stund sedan, mår lite illa av smörgåstårtan och fikat nu :P

Det ska tydligen bli fint väder i helgen sa dem (släkten), hääärligt!! =)

Nu ska jag ta en varm dusch, har varit frusen hela dagen..det är kallt hemma hos oss idag.


♥ Mammas lilla hjärtegull, Kian betyder mest i hela världen!!!......

          
du betyder också mest älskling ♥  :)

Kommentarer
Postat av: sara

hehe.. Det går bättre å köra nu iaf=P Har väldigt mycket kvar på körkortet. Har precis börjat:S men ingen teori än..



Jag hittade en lila klänning som jag ska ha på mig på lördag=D



Jag vet inte riktigt vilken tid vi kommer :S JEns skulle tydligen på match före typ kl 11..

Men vilken tid har ni tänkt att det ska börja liksom??

Kom på att vi helt har glömt att fråga också om vi får sova hos er och vad vi ska ha med i så fall? :P hehe vi har bara tagit det förgivet liksom.. =P Hehe..

2009-04-22 @ 07:40:52
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Önskar ni er något speciellt förresten?? Kram

2009-04-22 @ 12:29:10
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0