Torsdag 090430 "Valborg"

Blääää är riktigt jävla fly förbannad!!!!....
jag var ju in till Konsum och pratade med chefen innan Påsk och hon sa ju att allt såg jättebra ut och hon bara skulle ringa min referens o sen skulle hon höra av sig till mig så vi kunde bestämma en dag jag kunde komma och se hur allt fungerar där. Men hon hörde ju aldrig av sig, antagligen för att hon hade mycket att göra tänkte jag.
Men idag tyckte jag att det hade gått alldeles för lång tid så jag ringde upp henne och hörde efter, och hon tackade nej till mig pga att hon trodde att jag inte kunde jobba så mycket....WHAT!!?? Jag kan ju för fan jobba varenda jävla kväll och helg om det är så!!! Är det inte bättre att hon hör av sig till mig och frågar innan!!!?? Bara för att jag har en liten 6månaders så betyder inte det att jag inte kan ställa upp!!!! Det sa jag ju dessutom när jag var där, att jag jobbar gärna så mycket som möjligt...åhhh...*LEDSEN, ARG. FÖRBANNAD*
Dessutom blev Jon arg och sur på mig för att jag inte fick det eftersom vi har det dåligt ekonomiskt....men det är ju inte mitt fel!!!!  Hur ledsen blir man inte då, jag behöver ju tröst!!?? ;(
Jag ringde upp henne en gång till efter att jag samlat mig lite och frågade om det inte berodde på nåt annat än tiderna och det gjorde det inte sa hon, o då sa jag att jag kan ju jobba varenda kväll och helg om det är det dem vill. Hon ba "-jahaa uj, då missuppfattade jag nog dig det var inte meningen!" Hur kunde hon göra de!?? :/
Men nu hade dem ju redan gjort schema för i sommar, men hon skulle kolla om jag kunde få nå tider och höra av sig ISF. Ofta kofta hon kommer höra av sig, känns ju inte så direkt!  :/
Aja nu måste jag försöka släppa det och inte gå o vara bitter! :P

Idag jobbar Jon eftermiddag/kväll. Vi hade ju tänkt att gå och spela minigolf (dem öppnar den idag kl.18) och sen kolla när dem tänder majbrasan och gå hem. Vill inte vara ute så länge eftersom Kian ska sova. Har varit ute och flängt och fart så mkt med han förut o känner att det är så elakt för han vaknar ju när man bär han in/ut ur bilen och klär på/av han kläder och så. Men nu ska ju Jon jobba så det blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Mina föräldrar o syrra kommer hit och gör mig sällskap, vi ska grilla och sen gå en sväng till Folkets park och kolla majbrasan är det tänkt :)

Igår förresten så var Caroline här, vi bestämmde oss för att dra till Marieberg en liten sväng. Hehe det blev 5 timmar, tiden går så fort när man strosar runt i affärer och tar en fika o så :P
Jag köpte mig ett par...nej förresten två par skor, ett par joggingskor och ett par andra, o så köpte jag en klänning och en tröja och en keps till Kian :)

Nu ska snart Jon åka till jobbet, jag ska se om inte Kian hade tänk o vakna han har sovit väldigt länge nu :P

bye bye!



Kian på Marieberg :)


Skor från Intersport        Skor från Skopunkten


Tröja från Gina tricot      Klänning från H&M

Kommentarer
Postat av: sara

nää vad tråkigt det med jobbet=( Dålig stil av tanten... Hoppas du hittar nå annat iaf=)



Hehe exakt sånna där skor har jag!!! Inte jogging utan de andrA=P Plockade fram dem i går ;P Har även stått och tittat på en liknande klänning på HM !

2009-05-02 @ 05:55:08
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0