Torsdag 090416

Ghhhhaaaa jag blir gaaalen!! Inatt var jag tvungen att gå upp o pumpa ut mjölk vid 02:00 för det kändes som bröstet skulle sprängas och kl.02:30 vaknade Kian, likaså 03:30, 04:30, 05:15, 05:45, 06:10...o sen dess har han inte velat sova nåt mer. Ja så kan det vara när man har barn. Tur för Kian att han är så otroligt söt så jag inte kan bli arg på han..hehe.

Det är inte nån semester att vara mammaledig, det är ett dygnet runt jobb som man aldrig kan gå ifrån eller ta rast ifrån. Så karlslokar som tror att det är rena lyxen att bara vara hemma hela dagarna kan ju bara ta o....ja jag vet inte vad!! :P 
Jon är ganska förstående iaf o det e ju tur det annars vet ifan om jag pallat med alla vakna nätter o tunga dagar som det kan vara.

Nae jag skriver nog mer ikväll, vet inte riktigt vad som händer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0