Torsdag 090409

Hmm ja vad har hänt idag..? Inte speciellt mycket!
Jon jobbade 10-17 och sen åkte han direkt till Fotbollsmatchen och kom hem vid 20, så jag och Kian var själva hela dagen. Vi var till Konsum och handlade lite, bla en proppfull påse med påskgodis för bara 29,90kr/kg...bra o ha ifall det skulle komma nå påskkärringar. Hehe nej ska erkänna att jag inte kunde låta bli att proppa i mig, åt nästan bara godis idag. Usch får ångest när jag tänker på det! :P

Min stackars lilla bubbe har haft sån fruktansvärt jobbig hosta idag. I morse hostade  han så att han nästan var blå i ansiktet, han hade tjockt slem i halsen som till slut kom upp av kräkreflexerna :( 
Snuvan verkade bättre idag iaf, skönt de!

Vi har inte gjort så mycket mer idag, Kian var grinig pga hostan så har inte fått så mycket gjort.

Lägger in en bild på tattueringen. Det blänkte en del när man tog kort på den eftersom jag precis smörjt in den med Helosan. Det svarta skuggorna som är nu kommer att bli ljusgråa när det läkt klart, det sa tattueraren iaf så det hoppas jag verkligen! ;)
Jag tycker blommorna ser röda ut, men det ska vara mörkrosa..det kanske oxå ändras under läkningen? :P

Undra om jag ska hoppa i säng nu kanske....?




       

Min tattuering.              Mitt lilla charmtroll!
Vad tycks..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0