Fredag 090807

Jäkla flugor! Dem är överallt i hela huset, Jon höll på o dö av skratt när jag fick ett panikutbrott på dem små kräken förut..heh.

Det är sån jäkla tur att Jon fick det nya jobbet, han är så mycket gladare och piggare o det viktigaste av allt, han trivs på jobbet nu! :)

Jag har också börjat jobba lite smått, får hoppas att det går som jag har tänkt...vore ju jäkligt roligt att få jobba med det på heltid, det är ju som en hobby för mig. Så himla kul!..I love it! Har Fred, lörd inbokat nästa vecka, hoppas på att få in Tisdagen också.

Igår var Sara här en sväng, sedan åkte vi till Marieberg på kvällen medans Jon var på fotbollsträningen. Som vanligt sitter jag o fikar medans Jon är o tränar..heh, det bådar ju inte gott :P
Ska ju använda min "Leg magic" men helt seriöst så glömmer jag!..heh, den står framme o uppställd men ändå glömmer jag att träna. Kommer på det när Kian sover men då vill jag ju inte väsnas med den ifall han vaknar.

När vi satt o käka Taccos idag så gav Jon Kian ett litet salladsblad (inte så smart!!) Kian satte i halsen och jag fick panik så jag sprang o hämta ett glas vatten och hälde i han, till slut kom det upp. Fy fasiken vad hemskt det var! Han satt och försökte få upp det ett bra tag, helt röd i ansiktet blev han :(

Jon åkte på Fotbollsmatch vid 17:30. Jag var ute o gick med Kian vid 18 tiden o då var han så trött att han somnade (jag försökte hålla liv i han, men det gick inte.) Så jag gick hem o gjorde välling o la han i sängen i hopp om att han skulle sova till imorgonbitti...yeah right!..10min senare vaknade han o skulle absolut inte sova :P
Nu satt han och "gnussade" i ögonen och var trött igen för ca 10min sen så jag la han i sängen med en flaska välling...ehh åh ja, nu ligger han o gnäller o vägrar tydligen sova igen. Snacka om envis unge!! :P

Idag fick Johan o Lindas bebis ett namn, hon ska heta Jolie. Jag tyckte det lät väldigt konstigt först, men sen berättade Jon hur man skulle uttala det o då blev det ju jättefint helt plötsligt..hehe :)

Ne bäst jag går o hämtar skitungen nu, han ligger o gapar...

-bye!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh fyy fabian! Det finns inget så otäckt som när de sätter i halsen, jag blir panikslagen varje gång! Usch, hände senast häromdagen med vår Milobebis! Huuu...



Ville tacka för att du var med i min taveltävling oxå, imorn avgörs det! LYCKA TILL! Sen ville jag bara säga att jag har en hemsida oxå ifall du nångång ville beställa tavlor:

www.nindigosrum.dinstudio.se är adressen!



Kram och ha en fin dag!

2009-08-10 @ 12:09:16
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0