Måndag 090810 "Kian var på dagis"

Nu var det sådär längesen jag skrev här igen :P
Har haft mycket annat att tänka på.

Idag var jag och Kian förbi dagiset, jag skulle lämna mitt polisutdrag eftersom jag sökt jobb hos dem. Dem var jättetrevliga o vi fick komma in och hälsa på ett tag. Alla barnen utom en tjej sov när vi var där, men Kian fick leka med lite andra leksaker än han har hemma iaf..hihi. Så nu har han fått vara på dagiset o sett hur det ser ut där iaf :)
Hoppas att jag kan få jobb där, åtminstone hoppa in som vikarie!

När vi kom hem fick Kian lunch och en liten stund efter det fick han nåt utbrott och bara skrek för fulla muggar, ingenting hjälpte...heh ända till jag satte på Mora träsk, så nu sitter han snällt och lugnt o kollar på dem :)
Tror att det är tänderna som spökar och gör ont emellanåt =/ 
Nu ser man tänderna i överkäken, så fyra små gaddar har Kian nu.

Ikväll ska jag på möte, ska bli kul man blir alltid så pepp när man varit på det. Pratade med Maria förut och då känns det också bättre för hon peppar o hjälper mig om jag inte skulle komma igång själv.
Jag tycker bara att det tar sån jäkla tid, vill ju att allt ska ske på en gng helst!..hehe.

Nu ska jag ta o fixa nån mat till mig också....

Ha det fint!  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0