Fredag 091218 "sömnbrist"

I natt låg jag och lyssnade när min lilla krake låg och hostade. Jag somnade till då och då, men hörde fortfarande Kian i sömnen. Jag fick en konstig dröm, nämligen att det är jättebra att små barn får snutta på ett par fårskinnstofflor när dem har hosta :P
När jag nästa gång var in till Kian så låg mina fårskinnstofflor i hans säng. Haha, måste alltså ha lagt dem i hans säng i sömnen. Jäklar vad dum i huvudet jag kände mig när jag hittade dem där!
Tror inte att han ville snutta på mina äckliga fårskinnstofflor..hahaha!
Man blir ju knäpp av denna ständiga sömnbrist!

♥ Stackars lilla Kian  som har sådan fruktansvärd hosta, tycker han har haft den alldeles för länge nu (5-6veckor)
och den blir inte bättre, tvärtom! Han är jättehes idag också, man hör knappt när han försöker skrika :(
Försöker få tag i Bm men det verkar vara omöjligt.

Idag ska jag till naprapaten och sen ska jag klippa mig :)


Ha dé!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha=P

Blev du nöjd med din klippning? klippte du lugg? =)

Kram

2009-12-20 @ 12:32:12
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0