Surprise!

I Fredags hade Carolina ordnat en överraskning för mig. Dels för att jag förtjänat det, dels för att vi vart tillsammans i 3 år nu. Det känns som vi hunnit med en hel del på fjuttiga tre år, jag minns en gång...nejdå. Åter till överraskningen, vi började med en prestigefylld bowlingkamp på Strike. Första ronden gick till Carolina med en segermarginal på en fjuttig poäng, det var nästan överraskningens största överraskning. Efter det var det spel mot ett mål och ordningen återställdes. Slog till med en 178 serie trots att jag inte spelat på år och dar.

Efter det var det incheckning på Clarion, lite vin och fruktbricka och avkoppling i skön säng. Vi var lite tidiga till Efesos där det skulle intagas ett romantiskt mål mat så vi hann gå en vända på stan. Min kära mor och tillika barnvakt åt Kian hade öronmärkt en femhundring till ett par byxor pour moi, därför sitter jag likte överraskande här med ett par nya jeans, överraskande så tillvida att mitt nästa byxinköp var planerat till mars...år 2012.

Middagen var på gränsen till guide michelin, därför var det två mätta själar som rullade tillbaka till hotellet och in på relaxen. Bubbelpoolen utan bubblor och den fisljumna bastun stod för kvällens bottennapp. Vi gick på bio och såg "2012" - jag har aldrig sett jorden gå under så mycket. Skulle det ske i verkligheten hoppas jag att jag inte hunnit genomföra mitt planerade byxinköp. Med tanke på att man skulle skita på sig å det ordentligaste så vore det ju synd på ett par nya fina brallor.

Sov gott gjorde vi tills nån dumjävel fick för sig att öppna en nöddörr så att larmet gick - tre gånger. Efter det hörde vi inget mer så jag antar att någon handlingskraftig människa dränkte fanskapet i bubbelpoolen utan bubblor. Så mycket för att sova ut ordentligt. Skulle jag få för mig att bo på Clarion igen så är det bara för frukostbuféen.

ciao! /jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0