Tisdag 091208 "Sjukling..."

Kian har feber, hosta & snuva :(
Inatt var han vaken och skrek typ hela natten. Jon och jag kom överens om att jag skulle åka o jobba och Jon skulle vara hemma med Kian idag. Så det var Jon som var uppe med Kian hela natten.
Men imorse när Jon ringde o sa till chefen att han måste vara hemma med sjukt barn så tyckte chefen att Jon skulle åka o jobba så skulle han fixa någon annan till butiken där jag jobbar istället. Så det blev jag som fick vara hemma :/ Tycker så synd om älsklingen som varit uppe hela natten! Han kommer nog hem och stupar i säng sen :P

Stackars lilla Kian tyckte jag kändes lite varm igår kväll och lite väl gnällig, han hade lite feber men var ändå rätt pigg. Inatt var det värre han var jättevarm, snorig och hostig.
Imorse hade han 37,8 i feber. Just nu ligger han o sover. Ska försöka få i han mkt vätska och sömn idag.

Imorgon vet jag inte hur det blir med jobb, Jon snacka om att han skulle åka o jobba typ kl.04 och komma hem till jag ska åka till jobbet. Får se om han verkligen orkar det..!?

Nu måste jag passa på att städa lite här...usch o fy! :P


Ha dé!
-bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0