Tisdag 091215 "Pajjas!!"

Idag var jag till BVC med Kian för att han skulle få influensasprutan. Jag blev tillfrågad om jag också ville ta den när jag ändå var där, efter lite velande så hon fick väl ge mig en spruta också då :P

Sedan har Kian varit på dagis o jag och Jon har jobbat.

Kl.18 var det "Grötkväll" på Kians dagis och eftersom jag fick sluta jobbet tidigare då det inte fanns så mkt att göra idag så kunde jag också följa med på det :)
Det var trevligt. Men jösses vilken liten pajjas till unge vi har! När alla satt samlade och skulle kolla på en videofilm som dem spelat in på barnen så sprang kian fram i mitten och skulle synas och höras värst och bäst :D
Och han skrämde livet ur en annan liten kille när han började på o rycka och dra i han, (jag höll i kian så att han skulle sluta) o då passade den andra ungen på att springa och gömma sig bakom dörren och höll nästan på o börja gråta. Då kollar Kian på pojkens mamma och börjar gapskratta. Hehe..rackarunge! :P
Han är då inte speciellt blygsam av sig, tvärtom skulle jag vilja säga..hihi, men det är ju bra!

Nu ska jag försöka sova. Sitter här o fryser, har ont i halsen och är snorig :/

Ha de fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0