090716 Torsdag "Kossorna hamnade verkligen mitt i skiten"

Hehe..tyckte det var lite kul i tidningen idag där det stod om kossor som hade rymt från sin hage och hamnat i en gödselbrunn, dem räddades allihopa. Under bilden stod det "Kossorna hamnade verkligen mitt  i skiten" :D
I know..torr humor, men liiite kul var det väl iaf? ;)

Igår var jag och min lilla snutteälskling med mina föräldrar till Stora holmen. Kian fick åka miniputt-tåget, det tyckte han var lite kul, han gungade och kollade på äckliga fåglarna som fanns där (fanns nästan inga djur kvar där längre). Men Kian tyckte att det allra roligaste var att kolla på alla barnen :)
Sedan gick vi upp på stan och åt mat. Efter det gick vi igenom Stadsparken och vidare igenom Wadköping där dem hade en lekstuga med en häst, kossa och gris i trä som vi kollade på.
Sedan bar det av till Mega, vi tänkte köpa massa kläder till Kian men bara för det så hade dem ju nästan ingenting snyggt i hans strlk  :/

Kian var jätteduktig och snäll precis hela tiden och han var helt slut efter den dagen så han somnade så gött i sin säng och sov hela natten lång utan välling :)




       Kian & Mamma åker "Tuff tuff tåget" :)

Hästen & Kossan som fanns i Wadköping 
   (inte så intressant enligt Kian)..hehe
 
Kian leker i Stora Holmens lekpark



Idag var jag helt slut, kändes som jag hade kunnat sova hela dagen lång. Men klockan 08:00 var det uppstigning tyckte Kian :P
Vi var ute och gick en sväng efter frukost. Mitt på dagen kom Kians moster hit. Vi busade med Kian, gick en promenad till Konsum, käkade pannkakor med glass, spelade spel och åt chips och sen fick vi ångest och mådde dåligt så vi drog ut o sprang en sväng (det blev mest en promenad eftersom jag får sådan fruktansvärd håll så fort jag springer) säkert för att jag e så jäkla otränad :P
Nu ska jag iaf börja vara nyttig, från och med imorn :)

På tal om imorn så måste vi alla hålla tummarna för att Jon får jobbet som han ska på intervju på imorn :)

Jag vet inte vad jag och lillsnuttas ska göra imorn, Jon jobbar ända till 18:30..boring :/



Nu ska jag lägga mig och antingen läsa lite i boken som jag började med i förrgår eller så ska jag sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0