Fredag 090731 "Absolutely Wonderful!"

Idag var det sånt där pissigt väder igen, så jag o Kian var bara hemma medans honey var på jobbet.
När han kom hem skulle jag iväg på MaryKay party, det var kul...blir riktigt sugen på att börja nu igen, hihi. Men får se hur det blir med det, älsklingen blev inte så glad när jag sa det eftersom det kostar en del i början. Men det e´ju så jäkla kul, man får klä upp sig o träffa folk och det blir ju extra kul nu när jag har vänner i samma grupp. Samt lättare att hjälpa varandra. Men men whatever, får la se hur det blir med de :P

När jag kom hem fick jag mig en överraskning...
Honey hade släckt ner, satt på avkopplande musik och tänt levande ljus i hallen och in till sovrummet, där fick jag skön och avslappnande massage. Sen hade han tänt ljus hela vägen upp till badrummet där han också hade släckt ned och tänt levande ljus och så hade han hällt upp ett bubbelbad och ställt fram fruktbricka och dricka. Där fick jag sitta o gotta mig så länge jag själv ville...mmmm det var riktigt skönt och avkopplande. Det var värsta lyxiga spa-anläggningen här hemma med andra ord :)
När jag hade badat klart så låg Jon o sov i soffan, han gick o la sig nästan på en gng för han var så trött :P 
Min älskling kan verkligen det där med o överraska. Det var tydligen planerat för han hade varit o handlat till fruktbrickan efter jobbet. Åhhh vilken tur jag har som har en så bra och omtänksam karl ♥ 


Syns ju tyvärr inte att det är nedsläckt och massa levande ljus, det var iaf riktigt fint.


Nu ska nog jag också lägga mig o sova tror jag. Hoppas jag kan slippa den där förbannade hostan inatt, har fått världens rethosta på nätterna...skitdrygt! :P

Ha de gött...bye!



Kommentarer
Postat av: Ramya

Jättesöt liten kille ni har :)

Jättefina smycken med, är det sånt du säljer nu?! :)

Kram

2009-08-03 @ 21:33:15
URL: http://www.ramya.webblogg
Postat av: Ramya

Ja verkligen :)

Aha, va smart, jag var väldigt nyfiken på dom och är nog intresserad av att köpa något:)

Jag kommer inte kunna gå, jag har en tenta dagen efter den 18 så hoppar över det. Ska du den 27-28? :) Ja kommer inte med tyvärr. Men det är nog en upplevelse ;)

Kram :)



2009-08-04 @ 17:19:42
URL: http://ramya.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-04 @ 22:06:25
Postat av: Ramya

Ja, men gärna! Jag gillar smycken som är handgjorda så det är därför vart intresserad av dina :) Men vå får försöka se ut en dag då jag kan komma förbi :)

Jo, jag håller med, det är dyrt,jag kommer dock inte kunna gå, men tror jag hade väntat med endå om jag hade kunnat gå på seminarumet :)



Sköt om er :) Kram

2009-08-05 @ 20:09:33
URL: http://ramya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0