I'm in the zone

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden. Min förmåga att stöta på I-lands problem tycks vara som bortblåst. Jag går runt och känner mig sådär sötsliskigt glad som karaktärerna i tillrättalagda feelgoodproduktioner á Hollywood. Allt går min väg. Jag går ut och springer för att jag har lust, utan att få plågsamma ångestattacker när jag inser att jag har halva rundan kvar. Jag äter lite nyttigare, men smörgåsarna är fortfarande goda fast det är tomater på dom. Mina spel på Unibet går in hela tiden, jag vinner alla matcher när jag spelar Worms på Xbox.

Som du förstår kära läsare så måste det vara nåt skummt i görningen. Det ligger alltid ett bananskal och lurar bakom hörnet och väntar på att du ska trampa på det, det står alltid ett rådjur vid skogsbrynet och väntar på din bil, det finns ALLTID en hal fläck på din matlåda som väntar på att den ska få dig att vända lunchen på golvet. Men när allt i livet tycks gå din väg så blir dom 1000 ggr fler. Så tro mig när jag säger att jag är på min vakt. För det kan väl inte vara så att jag nått krönet på en 25 år lång uppförsbacke avmotgångar. Nu låter det som att jag haft ett misserabelt liv, dock inte jag anser mig lyckligt lottad i det stora hela. Om det däremot skulle finnas statistick på hur ofta en människa slår i lilltån i en kant, tappar smörgåsen med smöret neråt, drabbas av felstudsar, motvind, stenar i skon och förkylningar så skulle min beskärda del ligga på säkert 200% mer än gemene man. Hmm...kanske, kanske...okej varför inte? Istället för att min vanatrogen vänta på att ett bli påhoppad av ett lurande missöde ska jag njuta av att rida på vågen tills den klingar av.

Nu ska jag lägga mig i tid, sova gott, vakna utvilad och ta vara på dagen!

Visst kan det vara jobbigt när det går bra för andra...känner du så? HAHA...JOBBIGT VA!

Imorgon ska jag föresten försöka dela med mig av flytet till ÖSK så att det blir seger.

Blablabla...eller hur?

Gonatt/ Jon


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehee...KARMA kallas det, så det är bäst att du uppför dig i fortsättningen om det ska hålla i sig ;)

2009-07-20 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0