Jag är normal!

Trots begränsad sömn med tungt huvud som följd flöt timmarna på jobbet undan med bra fart, mycket beroende på att jag fick ett pass som är att betrakta lite som "lyx" i den mån det nu passar in som beskrivning på ett proffice-gig. 6-15 och en hel avdelning för mig själv...jag tackade och tog emot. Imorgon blev det skräpiga 8-17 istället, den som säger att det jämnar ut sig har aldrig jobbat i bemanningsbranchen.

Jag jäktade hem för att träffa familjen och kolla in slutresultatet i den spännande vattenpolomatchen mellan Sydafrika och Tyskland, nej jag driver inte med er. Min nya tipsstrategi går ut på att tippa lågodds-matcher i sporter där det känns omöjligt för ett sämre lag att vinna...och det funkar hittils. Igår fick jag visserligen bita lite på naglarna när jag följde Italiens U-20 damer på livescore. Helt normalt beteende att vara vaken sent för att följa volleyboll på en skärm där det bara blippar upp siffror. Sa jag att det handlade om volleyboll för den delen. Italien låg risit till i 4:e men lyckades skaka fram ett 5:e avgörande. I dom fyra första seten går man till 25 points, i avgörande gick man bara till 15 tydligen. Synd att ingen talat om det för mig bara...vid ställningen 15-10 till Italien slutade siffrorna att blippa upp. I 10 minuter satt jag och tittade på ingenting innan jag fick syn på en fet text mitt på sidan "MATCH FINNISHED" det hade stått där hela tiden...
Jo, visst känner jag mig som lite av en expert på området. Luck has nothing to do with it...yeah right.

ÖSK kunde tyvärr inte ta del av mitt flyt, trots att jag, sandra och pappa johan var där och supportade. Pappa johan hade med sig sin son Hugo för första gången, hans premiär kunde ju ha slutat bättre än 1-3 till häcken. Nåja...nya friska tag.

Carro pysslar med smycken så fort hon har chansen, någon tid till övers för bloggen finns det inte om ni undrar vart hon håller hus.

Nu ska jag sova.

Ska bara kolla hur det går för Bulgarien mot Taiwan först.

Tjo! /jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0