Måndag 090728 "Denna dag..."

Jahopp vad har hänt här då undrar ni säkert..hehe  ;)

Hmm..idag tog jag en tupplur när Kian sov middag kl.11:00-13:30, är så fruktansvärt trött nu för tiden :P


Pratade med Linda på msn också och hon frågade om vi inte kunde komma till dem och fika ikväll eftersom Johan fyller år. Det gjorde vi ju gärna, så efter att jag varit och klippt mig kl.17:30 så for vi dit.
Det var jäkligt skönt att tunna ur och få bort massa hår. Jag har så fruktansvärt tjockt hår så det tar alltid väldigt lång tid när jag e hos frisören, dem kan klippa o klippa hur länge som helst och ändå är det tjockt och fylligt. Jon blev irreterad att det tog så lång tid eftersom han gick på stan med Kian under tiden, så han ringde två gånger medans jag satt hos frisören :P

Vid ca 19:30 var vi iaf hos Linda och Johan, där fick vi en smarrig tårta som Linda hade bakat idag..*mums*
Vi som försöker vara nyttiga, men det är inte det lättaste nu för tiden. Det är egentligen inte sötsaker jag har sug på det är mer mat, är hungrig typ jämt..hehe..fast sån har jag ju iof alltid varit. Jag är helt galen i TipTop glassen förresten, men försöker att låta bli så gott det går så kanske suget går över snart :P
Åhhh chokladbollar på tal om..heh, ja alltså jag är ju sötsugen men det går lika bra med mat ;D 


Kian tyckte det var kul att träffa kompis Ella idag, det var längesen dem träffades. Nu var han mer framåt och "pratade" och ryckte ifrån Ellas nalle från henne (..dumma unge, hehe) och Ella matade Kian med Tacochips (..ingen bra idé) och plockade upp leksakerna Kian slängde på golvet och gav till han :) Så kul att se, snart kan dem leka och fajtas mer. Kian ska bara växa till sig lite till först och lära sig att gå/springa ;)




Jon har inte fått någe jobb för imorn ännu, hoppas han får vara ledig!! Men dem ringer ju säkert imornbittti :/

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min bok och sen sova...




Hey ho, let´s go!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0