Tisdag 090714 "100% Normal"

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen.

Igår fick inte Jon något jobb så då var vi först iväg och gick runt Ånnabodasjön, det är jättefint och perfekt att gå när man har barnvagn.På vägen hem därifrån stannade vi och handlade de som fattades till pajen vi åkte hem och lagade, riktigt god kycklingpaj blev de..*mums* :)
Efter maten gick jag ut och klippte gräset i rekordfart, sedan satte vi oss ned i soffan och såg Trelleborg-ÖSK på TV...0-1 blev det så jag vann 93:- Rätt nöjd!! :D

Idag var jag och Kian iväg till mina föräldrar medans Jon var på jobbet.
Jag passade på att städa bilen invändigt, det behövdes verkligen..så som lortgrisen stökar till, hehe (Jon alltså) grejjer ta mej fasiken överallt! Dammigt och skitigt var det ju iof också. Jag fick hjälp av syrran efter lite hot ;) hehe.
Nicklas, Caroline och lilla Jonna kom också ut till Hidingsta på eftermiddagen. Dem hade med sig massa kött och potatis och skulle grilla där. Så när Jon ringde och ville bli hämtad efter jobbet så hämtade jag han o sen åkte vi dit och käkade med dem, så himla gött med grillat! :)

Imorn bär det av till Stora holmen med Kian och mina föräldrar, kul o se om Kian gillar lillputt-tåget och djuren som finns där (om det nu finns djur där nu för tiden?) Hehe det var väldans många år sedan jag var där :P
 Det ska bli trevligt att komma ut o göra något iaf.

Nu ska jag försöka sova. Har käkat alldeles för mycket idag, så det kan bli svårt. Får sådan ångest o kan inte sova då! Känns som jag gått upp 5kg bara idag :/

Men ska ge det ett försök nu iaf...

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0