Torsdag 090709 "Ghhha!..."

Jon sa att jag var tvungen o blogga innan jag gick i säng....
men vad fasiken ska jag blogga om då?...det har inte hänt så mycket varken idag eller igår!

Skriver lite om min lilla busunge som är mer vild än tam nu för tiden då :)
Kian var jätteduktig och sov hela natten utan någon välling, han sover oftast lite längre på mornarna nu för tiden också..det e skönt! Hoppas det kan hålla i sig ;)
Nu är han nog snart igång o kryper tror jag, han tog ett steg idag o jag blev så glad o berömde han massor..hehe men då la han sig pladask på golvet o kolla på mig som om jag var dum i huvudet lr nåt :P


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sooova!

-bye!



/Carolina

Kommentarer
Postat av: Sara

Å har Kian tagit ett steg? =D Duktig kille. Allt bra med er? Såg kort på er från p&L hos jens i går=P

2009-07-11 @ 17:31:42
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Hehe ja det gjorde han=P Hörde att no festade på rejält sista dagen , iaf du;) Hade ni kul då?

2009-07-12 @ 18:44:57
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0