Onsdag 090603 "Envis bus unge!"

Idag har det inte hänt så värst mycket. Har städat, tvättat och lekt med Kian :)
Jag åkte iväg och handlade på eftermiddagen när Jon var hemma från jobbet.
När jag kom hem vid 19.00 så hade Kian precis somnat, han hade tydligen varit jättetrött så han hade somnat sittandes i matstolen när Jon skulle göra gröt till han. Hehe. Så det blev sängen och en flaska Välling istället för gröt då.
Vi trodde han skulle sova för natten eftersom han var så trött och inte sov mycket alls på dagen, men tjii fick vi..klockan 20.00 vaknar lilla ´skruttas´ och är pigg, glad och vill busa med mamma o pappa :P
Jon var förkyld och trött så han gick och la sig vid 21.00. Jag lät Kian hasa runt på golvet, sedan busade jag med han och efter de satte jag han i hoppgungan men han ville inte sova iaf...till slut vid 22.30 gjorde jag en halv flaska välling och gav han i sängen, då somnade han som tur var.
Hehe envisa unge, hoppas han kan sova ett tag nu :)

Just de syrran skulle ju snurra runt på krogen ikväll, usch vad nojjig jag blir...tycker hon kan hålla sig hemma så jag slipper oroa mig ;) hehe. Ne men får hoppas hon har roligt och att hon håller vad hon lovat, att INTE gå ensam om hon ska nånstans! Usch undra om jag kan sova inatt nu!? Herregud hur ska det bli när Kian börjar fara runt på krogen?...stackarn har ju nojjigaste morsan juh! heh :P

Ne de är nog bäst jag försöker sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0