Söndag 090628 "Första semesterveckan..."

Hejhopp!

Dags att försöka ta tag i det här med bloggandet igen då :P

Nu har älsklingens första semestervecka rusat förbi med en väldig fart. Vi var i Borlänge hos hans föräldrar, det var riktigt skönt att få komma bort och bli bortskämda en hel vecka. Sovmorgon, barnvakt och jättegod mat varje dag...så vi har haft det kanonbra. Det är alltid lika trevligt att komma upp till Borlänge och hälsa på dem där :)
Vi var på Peace&Love festivalen som var den här veckan oxå, så vi var och såg bra band varje dag. Jag gillade Volbite och Babyschambles mest, dem var grymt bra!

Nu är vi hemma i Garphyttan igen. Skönt att komma hem när man varit borta ett tag också, fast det tröttnar man ju snart på e det värsta :P

Nu har älskling bara en vecka kvar på semestern, vi har inte planerat in något speciellt. Min syster fyller på tisdag så då ska vi dit, får se om det blir nåt Liseberg..?

Nu ska jag nog hoppa i säng, är trött och sliten idag... passade på o festa till rejält sista kvällen när vi väl hade barnvakt och sovmorgon, hehe..inte bra gjort känner jag! :P

Ha de gött!
Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0