Fredag 090320

Igår hände det inte så mycket, jag och Kian var hemma hela dagen.
Det såg ut att vara varmt o skönt ute så vi gick ut på en promenix, men när man väl kom ut så var det svinkallt så det blev en kort sväng. Inte så nöjd med de!  :P

Idag är det mulet ute...hehe, snacka om att inte ha nåt vettigt att skriva. Snackar bara väder  :D
Men iaf...

I eftermiddag ska vi åka till Borlänge, Jons farfar fyller 80år så vi ska ut o äta imorn. Det ska bli trevligt!

Skulle ta på Kian nån skön tröja o mjukisar förut men han växer o blir så stor så han kan ju fan inte ha några av mjukisbyxorna han har längre. Man  hinner lixom inte med själv, han växer alldeles för fort!..hehe.

Nu ska jag försöka städa här, det är ju lite roligare att komma hem om det är städat o fint i huset  :)

Bränna en skiva, packa och laga mat ska jag också försöka hinna med innan Jon kommer hem...

....det är nog bäst jag börjar!



Kommer nog inte hinna blogga imorn. Återkommer på Söndag eller Måndag   ;)

Ha en 3-vlig helg!...

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0