Lördag 090314

Igår fick jag med mig Jon & Kian upp på stan en liten snabbis, köpte skorna på ´Din sko´ och två tröjor på ´Vero moda´ :)
Sedan åkte vi hem o lagade mat.
Johan kom efter jobbet (kl.13)  för Jon o han skulle spela x-box och sen gå på bio o se `Watchmen´
Jag och Kian åkte hem till mina föräldrar kl 14. Jag och syrran drog o sola medans mamma tog hand om Kian, vi skulle ligga i massagesängen också men den var ur funktion :(

Kian provade min gamla hoppgunga för första gången när vi var hos mina föräldrar igår, det tyckte han var lite spännande! :)

På kvällen var jag, mamma, sandra och Caroline iväg på ´Footloose´. Det var ganska bra, men inte som förväntat..kunde varit bättre. Men det var kul att få komma iväg lite. Pappa var barnvakt åt min lilla älskling under tiden o det hade gått bra =)
Jag och Kian kom hem vid typ 23:30.

Idag är Jon iväg på Fotbollsmatch, han åkte vid typ 12 o  kommer hem ca 16:30. Så då var man själv igen, som vanligt!...usch en del dagar gillar jag verkligen inte att han är borta så mycket :(

Ikväll ska vi till Johan och Linda o  kolla på finalen i Melodifestivalen..hehe spännande, jag tror jag håller på EMD faktiskt.  Men får väl se kanske ändrar mig ikväll :)
Vi måste köpa med nån blomma eller nåt också för Linda fyller år idag.

Nu ligger Kian o sover, vet inte vad jag ska hitta på då..?
Hade ju tänkt att ta en promenix med han i vagnen men får  ta det senare istället.
Borde ju plocka o dona lite för Jon e så jäkla slarvig o har saker överallt jämt, jag får alltid springa o plocka efter han...men jag orkar inte idag! Usch nu låter jag som en gammal sur-kärring..hehe...

Ne det är nog bäst jag tar tag i dagen nu. Jag ska börja med o tippa iaf...    :P



Jag ser ut som ett sär, men det är tröjorna jag köpte :)                             
Jag ser ut som ett              Mammas sötnos                Footloose!
sär, men det är iaf              i hoppgungan!
tröjorna jag köpte.




                                    
  16:00. Nu har jag provat nya Magnum temptation chocolate, den var god fast lite skumt med brownies i tyckte jag. Det var väldigt lite glass för väldigt mycket pengar, den tog slut alldeles för fort..hehe   :P





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0