Måndag 090330

Idag städade jag, bakade kokostoppar och chokladbollar, var ute o gick en sväng..inte frivilligt egentligen (behövde köpa lök till matlagningen) hehe.
Sedan kom min släkt hit o firade Jon eftersom han fyller år imorn, uj vad han fick mycket...presentkort på floating, restaurangbesök, spapaket och massa pengar :)
Känns bra att jag oxå fyller år snart..hihi.

Kian var grinig, trött och ville bara amma hela tiden när släkten var här, även fast han sov jättemycket innan dem kom. Jag som berömde o sa att han är så duktig, snäll, go o glad jämt...men det blev väl jobbigt för han när det var så mycket folk här. I vanliga fall så är han väldigt snäll o glad och skriker inte i onödan.

Nu ska vi se på Ballar av stål, det e ju så sjukt roligt!!  :D

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0